Monday, October 25, 2010

Би аль нэг багш судлалаар мэргэшсэн хїн биш за!!!



Ойрд бїр дэнджийнаа. Би гэдэг хїн энэ их хичээл илїї дутуу ажлынхаа хажуугаар єєр хэн нэгэн хєндлєнгийн хїний сурлага урлаг, єєр юу байдын даалгавар нтрт нь хїртэл санаа тавигч нэгэн болж байгаам шиг байна.
Дїї орж ирээд л эгч ханын сонин хийгээд єг л гэхийн. Гїї би ямар ТИС-ын график дизайны анги юмуу? Аз болж жоохон авъяастай тулдаа амралтын єдрєєр нєгєєхийг нь далд оруулсаан. Тэгсэн чинь тєд удалгїй буюу єнєєдєр мань нєхєр дахиад гэрийн даалгавраа Word 2007 дээр заавал шивж ир гэлээ гээд хэдэн 10н хуудас цаасаа бариад ороод иржина. Гїї би ямар 10н хурууны бичээч її? Адаглаад бичээч хїн чинь мєр болгоны тоогоор мєнгє авдаг юм байна лэ. Над бол яаар юмных нь мєнгє єгєхєв дэ.
Тэгсэн болоогїй ээ бас манай 1-ийнхэн над дээр ирж байхын. Яасан гэсэн чинь номын товчлол байна уу? Эсвэл та нэг яриад єгєєч гэнээ. Нэгэнд нь нилээд хэдэн номны тухай чадан ядан санаанд їлдсэн хэдээ хэлж єгєєд явуулсан чинь маргааш нь нэгийнхэн їржигдээд майр олуулаа болжээ. Харин ч нэг гайхдын байгааз дэ.
Тэр болоогїй бас юу гэнэ її? Энэ багш ч тийм байна тэр багш ч ийм байна? Ингээд байна тэгээд байна. Яавал би тэр багшид таалагдах вэ мэтийн хувийн чанартай асуудлыг тусгайлан надтай ярилцаж байхыма. Гїї би ямар аль нэг багшийн ааш зангаар курсын ажил хамгаалах гэж байгаамуу? Яаж мэдхийн…тэгээд ч би чинь сэтгэл судлалаар мэргэшээгїйн байгааз дэ.
Намайг л нэгд орж байх їед ийм арга заль хэрэглэж байгаагїй ээ. Ангайгаад л явж байгаад л єєрєє учраа олж байсан юм даг. Намайг 10н жилд байхад ч ийм байгаагїй. Хїний урманд даалгавраа буюу хичээлээ хэн нэгнээр хийлгэж заалгаж їзээгїй. Учрыг нь олж хужрыг нь тунгааж чаддаг ухаантай болоод сэргэлэн найз л байсым да би. Яахав 1-д байхад ганц 2 номын товчлол хайдаг л байсан. Тэр зовлонг ойлгоод ном товчилж тавьмаар ч юмуу гэж боджийснаа болихоор шийдэв.
Халуун будаа амандаа чихэж байж тїлэгдэх вий дэ найз нараа бусад нь ч яахав.


1 comment: